marți, 12 ianuarie 2016

Odata cu tine ai readus in viata mea acei fluturi ai dragostei, acele goluri in stomac, noduri in gat si fericire.

M-am indragostit de tine fulgerator si iremediabil sau cel putin asa credeam atunci.
Acum realizez ca m-am inselat.
Nu era dragoste, era doar o simpla atractie pentru necunoscut, insa cu timpul ai devenit o obsesie, un viciu. 
Tu ai reinviat in mine sentimente de mult uitate, ce le credeam moarte.
Tu ma faceai sa simt cum de mult nu mai simtisem.
Odata cu tine ai readus in viata mea acei fluturi ai dragostei, acele goluri in stomac, noduri in gat si fericire.Ai stiut cum sa imi rapesti linistea, ai stiut cum sa ma faci dependenta de tine, erai ca un drog.
Mi-a luat destul timp pana sa ma avant in aventura asta nebuneasca cu tine, pentru ca asta era, o aventura.
A fost atat de greu sa gandesc cu mintea si inima in acelasi timp.
Stiam ca indiferent de hotarare, aveam de suferit si aveam sa ranesc oameni dragi.
Trebuia sa aleg cumva intre a accepta acea sansa la fericire care mi se oferise si intre a-i da cu piciorul, intorcandu-ma la viata mea monotona si nefericita pe care o traiam inainte sa il cunosc.
Era atat de greu. Ce aveam sa aleg? Ranirea persoanei ce mi-a stat alaturi ani de zile dar care nu mai reusea sa ma faca fericita sau pe celalalt care devenise motivul pentru care viata devenise mai buna  si o viata in minciuna?
Nici una dintre aceste doua variante nu pareau prea stralucite, de prea mare ajutor.
Subconstientul avea sa comploteze impotriva mea.
Pana sa imi dau seama le alesesem deja pe amandoua, acceptasem deja sa fiu a ta si sa ma daruiesc in intregime tie.
A fost o decizie proasta dar pe care nu o voi regreta vreodata.
Relatia noastra  avea sa imi aduca suferinta cat de curand. Dublul fericirii ce mi-ai oferit-o.
Totul a fost un miraj, iar tu, din motivul fericirii mele ai devenit suferinta cea mai mare.
Tu nu erai potrivit pentru mine, stiam asta de la inceput, insa ce mai conta atata timp cat eram fericita...

Lumea mi se naruise complet, aveam sa pierd doua persoane in acelasi timp.
Acei fluturi, acele sentimente, m-au transformat intr-un om naiv, nu vedeam ca tot ce cauti tu e doar o aventura. Renuntasem la totul pentru tine, am dat tot ce am avut pe nimic.
Tu erai furtuna din sufletul meu in fata careia eram vulnerabila.
Erai genul de om nestatornic, dornic oricand de noi aventuri, dornic sa explorezi alte trupuri, alte femei, alt pat decat al femeii in fata careia ai jurat iubire si fidelitate vesnica.
Pentru tine cuvintele sunt doar cuvinte,nu au credibilitate.
Pentru tine promisiunile nu au valoare.

Iubesti riscurile, tot ce iti este interzis.
Tu esti genul de om caruia adrenalina ii strabate corpul chiar si atunci cand doarme.
Esti ca o rafala de nisip in desert.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu