luni, 14 martie 2016

Mi-am privit neputincioasa visele cum se sparg de asfalt ca in cele din urma sa culeg si cel mai marunt ciob pentru a le reconstrui.

Am cazut dar m-am ridicat, am sperat, de multe ori in zadar, am daruit ani din viata mea unor oameni doar pentru ca am considerat ca acolo mi-era locul dar inima m-a contrazis.
Mi-am privit neputincioasa visele cum se sparg de asfalt ca in cele din urma sa culeg si cel mai marunt ciob pentru a le reconstrui, am iubit oameni nepotriviti, am fost dur lovita de persoane dragi pentru care la un moment dat le-as fi daruit viata mea.

Am indurat umilinte doar pentru ca nu ma puteam ridica la "nivelul" anumitor persoane, am fost privita cu invidie si tratata cu rautate.
Am luptat intotdeauna pentru mai mult si nu m-am multumit cu putinul pe care il aveam doar pentru ca unii oameni nu credeau in mine si in fortele mele, am cautat intotdeauna sa le demonstrez ca au gresit in privinta mea.
Am pierdut sperante, am pierdut oameni, pe unii i-am inlaturat eu din viata mea in momentul in care am realizat ca sunt toxici pentru mine, am pierdut timp pretios si ani frumosi din viata, am pierdut iubirea, dar niciodata nu mi-am pierdut curajul de a merge mai departe in ciuda oricarei greutati, nu mi-am pierdut puterea de a ma ridica chiar si dupa cea mai puternica furtuna si nici dorinta de a inainta in viata mereu cu fruntea sus.
Din fiecare intamplare am tras invataturi iar fiecare pierdere si fiecare esec din viata mea le privesc ca pe o lectie de viata.
Unele mai dureroase, altele mai intelepte, dar fiecare fiind folositoare in viitor, pe parcursul intregii vieti. Pentru ca nici unul din noi nu s-a nascut invatat, nici unul nu am mai trait o viata anterioara care sa ne fi invatat cum sa nu gresim in viata aceasta.
Greseala e cel mai intelept "invatator".
Tot ea ne arata atunci cand uitam, ca suntem umani si e uman sa gresi la fel cum e uman sa accepti ca ai gresit, sa cauti sa indrepti o greseala si sa ai grija ca in viitor sa nu se repete.
Asta doar daca ai invatat ceva din greseala ta, daca nu, vei continua sa gresesti iar si iar in acelasi mod, provocand multa suferinta propriei persoane dar si oamenilor implicati in "greseala" ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu